czwartek, 27 sierpnia 2015

LEGO Jurassic World - Świat Jurajski: Dolina żyrosfer and Na wolności

Rozpoczęcie etapu
Zacznij iść wzdłuż ulicy kierując się po przezroczystych monetach. Po chwili dotrzesz do bramy. Skorzystaj z niskiego przejścia z lewej, aby przedostać się za bramę Greyem. Następnie użyj panelu z prawej i wskocz obydwoma chłopakami na dwa drążki. Po dotarciu do środka zniszcz niebieski kontener na prawo od pracownika, poskładaj z klocków komputer i użyj go.
078
Kiedy na platformie pojawi się dinozaur wejdź z nim w interakcję, a ten po chwili trafi na wybieg. Na górze zaszarżuj na trzy wieże, a potem pokonaj trzech rywali, co zakończy pokaz. Wyrusz teraz śladem przezroczystych monet w prawo, aż dotrzesz do żyrosfer. Na miejscu zobaczysz zniszczony mechanizm, który napraw Zachem.
079
Wskocz do żyroskopu i skieruj się w prawo. Wjedź w platformę i zacznij się kręcić do przodu. Kiedy znikną słupki, szybko przeskocz do przodu i podążaj szlakiem przezroczystych monet. Po chwili druga platforma wyrzuci cię wysoko w powietrze. Przy okazji zdobędziesz złotego klocka. W ostatniej lokacji wjedź na platformę z prawej. Kiedy wyrzuci cię na podwyższenie wjedź na mechanizm i zacznij się obracać. Po otworzeniu bramy zjedź na dół i wjedź na katapultę przed bramą.
Pościg w dolinie
Etap rozpoczniesz od ucieczki przed ucieczki przed indominusem. W jej trakcie uważaj zwłaszcza na ataki dinozaura. Kiedy zobaczysz, że się do nich szykuje, szybko odjeżdżaj na prawo lub lewo.
080
Po kilku chwilach dotrzesz do nowej lokacji. Okaże się jednak, że Zach nie może opuścić pojazdu.
Walka w żyrosferze
Przełącz się na Graya i zniszcz okoliczne obiekty, z których stwórz platformę na Zacha. Kiedy to uczynisz wjedź na nią starszym bratem i zacznij ją obracać. W ten sposób strzelisz w rywala ulem os. Przełącz się teraz na mniejszego dinozaura i zacznij walkę wciskając klawisze pojawiające się na ekranie.
081
Przejdź w prawo, stwórz Grayem podjazd dla Zacha, a potem stań do walki z kilkoma mniejszymi gadami. Przejdź w prawo i skorzystaj z niskiego przejścia, żeby dostać się na półkę skalną. Przeskocz po dwóch lianach w lewo, a kiedy staniesz na podwyższeniu zrób kilka zdjęć agresywnemu przeciwnikowi. W ten sposób odwrócisz jego uwagę.
082
Zmień postać na dinozaura i zaatakuj rywala ponownie. Po walce stwórz z klocków platformę, po której Zach może dostać się w prawo. Na miejscu załatw kilka dinozaurów Zachem. Stwórz z kości platformę do skakania i wskocz na górę. Przejdź w prawo i przejedź po zielonej lianie na drugi brzeg. Przejdź przez niskie przejście, zniszcz kontener, a z klocków stwórz szybkostrzelną broń na kamienie.
083
Stocz ponowną walkę z indominusem, a po odzyskaniu kontroli nad Grayem zejdź w dół ekranu i z klocków stwórz drabinę oraz białą dźwignię. Wskocz na jej lewą stronę, aby popchnąć kulę. Wróć na lewą stronę, zniszcz auto, a z klocków zbuduj mechanizm dla kuli Zacha. Kiedy znajdziesz na terenie z prawej wjedź na kolejną platformę, a Grayem poskładaj z białych kości szczypce na linie.
99 gier RPG......które napisały historię gatunku99 gier RPG...
084
Wjedź Zachem na platformę i zacznij biec w takim kierunku, aby skierować szczypce najpierw na dół, a potem w prawo. Kiedy złapią auto odwróć kierunek biegu - kieruj się w lewo, a potem na górę. Po upuszczeniu samochodu czeka cię finałowa w tym etapie scenka.

Na wolności

Zacznij od skierowania się w stronę rzeki. Aby dostać się na drugą stronę stań Zachem na niebieskim przycisku, zmień postać na Graya i wskocz na kamienie. Następnie przeskocz po trzech cienkich słupach na drugą stronę. Kiedy się tam znajdziesz zniszcz niebieski kontener przy brzegu i stwórz z niego kładkę.
085
Przejdź na drugą stronę Zachem i napraw niebieski generator z lewej. Potem kontynuuj marsz po ścieżce z przezroczystymi monetami, a na szczycie schodów zniszcz obiekt i poustawiaj Grayem klocki. Wejdź do jaskini, co rozpocznie właściwy etap.
Parking
Zejdź schodami na dół i udaj się w lewo, gdzie spotkasz chorego dinozaura. Aby mu pomóc musisz dostarczyć trzy rodzaje pożywienia: mięso, batona oraz loda. Mięso znajdziesz w skrzyni na górze ekranu. Wystarczy ją zniszczyć, podnieść stek i nakarmić zwierzaka. Aby dostać się do batona udaj się w prawo i przy półkach zniszcz donicę. Pojawi się przycisk na ziemi, na którym stań Zachem. Zmień postać i wskocz na górę Grayem. Przejdź przez niskie przejście, a dotrzesz do batona.
086
Daj go dinozaurowi i wyruszcie w lewo. Napraw Zachem niebieski generator, wejdź nim do ciemnego pomieszczenia i skieruj się do generatora z prawej. Kiedy strzałka znajdzie się na środku zatrzymaj ją. W ten sposób uruchomisz prąd. Zniszcz Grayem wszystkie obiekty w pomieszczeniu i stwórz z nich brakujący element kabla do prądu. Kiedy ten dopłynie do lodówki z lewej, wypadnie z niej lód. Zabierz go do dinozaura.
087
Po jego uleczeniu, kompsognat, bo tak się nazywa, dołączy do ciebie. Przełącz się na dinozaura i wejdź do zielonej rury ciągnącej się po ścianie. W nowej lokacji skieruj się w lewo i zniszcz mechanizm przy siatce. Kiedy klocki spadną na drugą stronę poskładaj je i przeskocz przez siatkę pozostałą dwójką.
088
Twoim kolejnym celem będzie zdobycie opony do auta. Udaj się dinozaurem na górę i w lewo. Zniszcz obiekt przy zielonej rurze, po czym wejdź do środka. Skieruj się w lewo i wciśnij przycisk, dzięki czemu na dół zlecą opony. Wskocz na tę z czerwonym środkiem i zamontuj ją w jeepie. Musisz jeszcze zdobyć paliwo i akumulator.
089
Udaj się na górę ekranu i napraw Zachem niebieski generator. Kiedy eksploduje pokrywa z prawej, wejdź do zielonej rury dinozaurem. Wyjdź na zewnątrz, zejdź na dół ekranu i wejdź do rury z lewej. Na końcu znajdziesz przycisk, który otworzy drzwi do hangaru. Opuść garaż, udaj się w prawo i zniszcz klocki przy jeepie. Stwórz z nich młotek, który rozwali klapę auta, dając ci dostęp do akumulatora.
090
Podnieś go i włóż do auta w hangarze. Na koniec zniszcz Zachem klocki blokujące przejście nieco z lewej na górze od auta. Wejdź do zaciemnionej lokacji, podnieś kanister i przelej benzynę do samochodu.
091
W ten sposób odpalisz auto i uciekniesz z hangaru. Po krótkiej scence przeniesiesz się do pozostałych bohaterów.
Ucieczka przed indominusem
Wyrusz w dół ekranu, a na końcu drogi Owenem przetnij pnącza roślin blokujących drogę. W nowej lokacji zniszcz obiekty na środku i stwórz z nich dwa drążki. Dzięki nim Claire będzie mogła wskoczyć na podwyższenie z prawej. Kiedy spadniesz na dół, stwórz z klocków ogromną piłę. Wskocz na rączkę i poprzecinaj rośliny blokujące drogę.
092
Przejdź w lewo i skorzystaj z komputera dziewczyny na panelu pod sufitem. Owenem zniszcz rośliny z lewej, a z klocków stwórz kładkę prowadzącą w lewo. Przejdź na drugą stronę, udaj się do krawędzi z lewej i zanurkuj Owenem w odchodach. Z wydobytych klocków zbuduj kolorową ściankę. Następnie wskocz na drążek Claire, wybij się na ścianę z lewej, a potem przeskocz na podwyższenie z prawej.
Pokręć korbą, a kiedy platforma z Owenem znajdzie się na górze, szybko przełącz postać i przejdź bohaterem po ścianie w prawo. Następnie zepchnij na dół pudło z rzeczami i połącz ze sobą klocki tworząc drabinę. Przeskocz Claire przez kolorową poręcz i złap się dźwigni z prawej, dzięki czemu otworzysz przejście.
094
Po przejściu w prawo zostaniesz zaatakowany przez dinozaura. Aby przebrnąć koło niego skorzystaj z kamuflażu Owena. Zniszcz wszystkie zbiorniki z prawej i stwórz z nich dużą pompkę, którą aktywujesz wskakując kilkukrotnie na platformę z prawej. Z kolorowych klocków stwórz belkę, pod którą prześlizgnij się Claire.
095
Po znalezieniu się po drugiej stronie zniszcz kilka obiektów i zbuduj mechanizm, który podniesie bramę. Przejdź w prawo Owenem i przetnij jego nożem łodygę rośliny przy ścianie. Na sam koniec skacz w prawo, aż do zakończenia etapu.