czwartek, 27 sierpnia 2015

LEGO Jurassic World - Park Jurajski: Utrata Mocy and Przywracanie zasilania

Wsiądź do auta na elektryczną szynę i ruszaj przed siebie. Okaże się, że koniec drogi jest zablokowany. Wyjdź z pojazdu i zejdź na dół po schodach z prawej, po czym użyj szpona na linie przy drzewie, aby uwolnić wiszącego pracownika w opałach.
025
Skieruj się teraz w prawo w stronę niebieskiej platformy, gdzie poskładaj brakujące klocki. Podejdź do panelu i z listy dostępnych dinozaurów wybierz triceratopsa i przy pomocy szarży zniszcz przeszkodę na górze ekranu. Następnie rozpraw się z trzema dinozaurami, które cię zaatakują, ponownie korzystając z szarży.
026
Wejdź po rozwiniętej drabinie na górę i udaj się w lewo w stronę blokady. Wykop Alanem piętrzącą się z lewej strony ziemię i poskładaj z klocków wiertło. Po chwili przy jego pomocy pracownik upora się z przeszkodą na drodze.
027
Wróć do auta i dojedź do końca trasy, wjeżdżając do jaskini.
Zagroda T.rexa
Po scence z atakującym dinozaurem skieruj się w lewo. Alanem zniszcz rośliny blokujące przejście i podnieś czerwony zawór. Udaj się z nim do mechanizmu z prawej i wciskaj pojawiający się na ekranie klawisz, aby go obrócić.
028
Osuszysz w ten sposób kałużę z prawej. Z klocków, jakie znajdziesz, stwórz pudełko i zacznij kręcić korbką. Po pokazaniu się kości zainteresuje się nią T-rex. Podejdź wtedy do przewróconego auta i przekop Alanem ziemię w jego pobliżu. Z klocków stwórz konstrukcję i zacznij skakać po platformie z jej prawej strony.
029
Kiedy auto nieco się podniesie, będzie próbowała się z niego wydostać Lex Murphy. Podejdź do niej, złap ją za rękę i wyciągnij z wozu. Przełącz się na dziewczynę, podejdź do wozu z prawej, po czym wciśnij i przytrzymaj klawisz, jaki pojawi się na ekranie. Skieruj krzyk na niebieską szybę z tyłu auta, co spowoduje jej zniszczenie.
030
Po scence podejdź na przód auta i poskładaj z klocków uchwyt z linką na maskę. Podejdź do niego Alanem i zacznij przeciągać linkę w lewą stronę, podczepiając ją do drugiego pojazdu. Podejdź do maski auta z prawej i kopni w nią, co spowoduje przeciągnięcie jeepa z lewej.
031
Kiedy skończysz podejdź do drzwi i wyciągnij drugą uwięzioną osobę. Po chwili rozpocznie się następna scenka.
Na ratunek Timmy'emu
W drugiej części etapu skieruj się w lewo. Uważaj, bo po drodze możesz zostać zaatakowany przez dinozaury, które powalaj na ziemię kilkoma ciosami. Na lewo od drzewa znajdziesz kupę ziemi, którą przekop łopatą Alana.
032
W ziemi znajdziesz czerwony zawór. Podnieś go i skieruj się z nim w prawą stronę lokacji. Użyj go na mechanizmie z lewej, otwierając tym samym śluzę. Kiedy na ziemię wypadną kości poskładaj z nich katapultę.
033
Aby skorzystać z nowego wynalazku musisz użyć dwóch postaci. Alanem stań z prawej strony katapulty i użyj przycisku interakcji. Kiedy postać zrobi z dłoni koszyczek zmień bohatera, podejdź Lex do Alana i wciśnij klawisz, jaki pojawi się na ekranie. W ten sposób trafisz na podwyższenie z lewej.
034
Wybij się z kolorowego fragmentu podłogi i przeskocz na drążek z prawej, a potem ponownie skocz w prawo. Po znalezieniu się na lądzie wciśnij i przytrzymaj klawisz akcji, po czym rzuć piłką w tarczę na górze. Z klocków stwórz drabinę, po której Alan wejdzie na górę.
035
Szponem Alana zniszcz zieloną roślinę i wejdź po lianie na górę. Rozhuśtaj się nieco i przeskocz na lianę z lewej. Potem wskocz na półkę z lewej i wciśnij klawisz, który pojawi się na ekranie. W ten sposób złapiesz się srebrnego klocka na drzewie. Wciskaj teraz pojawiający się klawisz, dostając się coraz wyżej.
036
Po zejściu na ląd rzuć w tarczę nad głową i przejdź po powstałym w ten sposób moście w prawo. Szponem Alana zniszcz zielone rośliny w tle, a z klocków stwórz wyskocznię. Dostań się z niej na lianę z lewej, a potem wspinaj się coraz wyżej po kolejnych elementach zamocowanych na drzewie.
037
Po znalezieniu się na górze kontynuuj w prawo. Wskocz na muchomora i odbij się z niego tak, aby przeskoczyć w prawo. Dotrzesz teraz do dwóch kolorowych ścian. Wskocz Lex na jedną i odbijaj się raz od lewej, raz od prawej, kierując się cały czas ku górze. Po znalezieniu się na górze rzuć kamieniem w tarczę z prawej.
038
W ten sposób rozwiniesz lianę, po której Alan wejdzie na górę. Użyj szpona na roślinie z lewej, a potem krzyknij Lex tak, aby zniszczyć szyby w wiszącym aucie.
Pościg T.rexa
Ostatnią częścią etapu jest ucieczka autem przed dinozaurem. W jej trakcie najważniejsze je unikanie szarży przeciwnika. Kiedy widzisz, że się do niej szykuje, to szybko odbijaj w drugą stronę.
Sequele, które nigdy nie powstałyCiąg dalszy nie nastąpił.Sequele, które nigdy nie powstały
039
Po paru chwilach pościg zakończy się scenką finałową, po której ukończysz etap.

Przywracanie zasilania

Skieruj się w lewo i zmień postać na Tommy'ego, którym podejdź do niskiego przejścia w ścianie, na prawo od rzeki. Po znalezieniu się na drugim brzegu podejdź do mechanizmu i zacznij przekręcać zawór, aż uaktywnisz most.
040
Kiedy na drugą stronę przejdą pozostałe postacie, przełącz się na Alana i wykop z ziemi nieco z lewej, kilka klocków. Stwórz z nich uchwyty na ścianę, po czym zacznij po nich przeskakiwać kierując się w górę i w lewo
041
Biegnij cały czas po trasie wyznaczanej przez przezroczyste, niebieskawe monety. W pewnej chwili będziesz musiał przejść przez wąski mostek oraz przeskoczyć po roślinach na drugi brzeg. Nieco dalej zmień postać na Lex i rzuć kamieniem w tarczę na drzewie z prawej.
042
W ten sposób opuścisz na dół lianę, po której przeskocz na drugi brzeg. Wykop Alanem z ziemi szczątki dinozaura, z których stwórz drabinę. Wejdź po niej na górę i rusz przed siebie, a po chwili rozpoczniesz właściwą część etapu.
Pościg gallimimów
Po scence z dinozaurami rozpocznie się ucieczka przed zwierzętami. Najważniejsze, aby w jej trakcie nie wbiegać na przewrócone kłody drzewa, które mogą cię spowolnić.
043
Po chwili pościg zakończy się scenką, po której przejmiesz kontrolę nad nowymi bohaterami.
Budynek techniczny
Zejdź po schodach na dół, a na skrzyżowaniu udaj się w lewo. Na końcu drogi przejdź z lewej strony ogrodzenia i podnieś Robertem księgę leżącą na ziemi. Niebieski znaki na ziemi zaprowadzą cię w prawo, do klucza, który podnieś.
044
Wróć do poprzedniego pomieszczenia i podejdź do srebrnej bramy z lewej. Otwórz ją kluczem i wejdź do nowej lokacji, gdzie strzel Robertem w tarczę przy rurach. Kiedy na dół spadnie rura, przejdź po niej na drugą stronę przepaści.
045
Poczekaj chwilę, aż z rury przestanie lecieć para i przejdź na dalszy fragment chodnika Emilly. Następnie wskocz nią na drążek z lewej, dzięki czemu umożliwisz dalsze przejście Alanowi.
046
Podejdź nim do narożnika korytarza i zakręć czerwonym pokrętłem parę. Ruszaj dalej, aż do kolejnej części korytarza z rurami z parą. Na lewo od urządzenia, na górze, znajdziesz tarczę, w którą strzel Robertem.
047
Rusz wzdłuż korytarza i przeskocz Emilly przez siatkę. Następnie podejdź do drążka z lewej i wskocz na niego. Z klocków, które wypadną, stwórz rączkę do urządzenia i przestaw ją kilka razy, ładując w ten sposób akumulator.
048
Po chwili rozpocznie się scenka, a po jej zakończeniu dotrzesz do kolejnej części etapu.
Raptorze gniazdo
Po znalezieniu się na zewnątrz zacznij iść wzdłuż ścieżki. Po przeskoczeniu przez drzewo podejdź do zielonej rośliny na lewo od podwyższenia. Zniszcz ją, podnieś Robertem księgę i idź po śladach, aż do miejsca, gdzie wykopiesz z ziemi kolejną roślinę. Podlej ją Ellie, a kiedy wyrośnie wskocz na górę Ellie i po drążkach przedostań się w prawo.
049
Przy krawędzi zniszcz zieloną roślinę i podlej łodygę kolejnej. W ten sposób stworzysz możliwość wejścia na górę Robertowi. Kiedy się tam znajdzie strzel z jego karabinu w tarczę na drzewie i przeskocz w prawo po zwisającej lianie. Po paru krokach rzuci się na ciebie dinozaur. Wciskaj szybko klawisze, które będą się pojawiać.
050
Kontynuuj marsz w prawo, po czym wskocz na podwyższenie i zanurkuj Ellie w odchodach. Kiedy skończysz stwórz z klocków kładkę i przepraw się w prawo, gdzie ponownie będziesz musiał odpierać ataki dinozaura. Na końcu drogi zniszcz wszystkie rośliny i stwórz dźwignię, na którą wskocz dziewczyną.
051
Rusz w górę ekranu i podnieś Rboertem szpon leżący na ziemi. Następnie zacznij iść po niebieskich śladach i odeprzyj kolejny atak potwora. Teraz przypatrz się krzakom przed tobą i zapamiętaj, które z nich ruszały się, jako ostatnie. Następnie podnieś któryś z brązowych klocków i rzuć nimi w te właśnie krzaki. W ten sposób osłabisz dinozaura. Musisz powtórzyć sekwencję trzykrotnie. Jeśli nie trafisz we właściwy punkt, to przeciwnik cię zaatakuje.
Gry tak złe, że aż trudno uwierzyć...Ale i tak musisz je poznać!Gry tak złe, że aż trudno uwierzyć...
052
Po trzech celnych trafieniach pojedynek oraz etap zakończą się.