czwartek, 27 sierpnia 2015

LEGO Jurassic World - Park Jurajski: Centrum dla odwiedzających and Witamy w Świecie Jurajskim

Jak zwykle wyrusz wzdłuż trasy znaczonej przezroczystymi klockami. Po dotarciu do bramy skieruj się w prawo, zmień postać na Lex i rzuć nią w tarczę nad domem. Podnieś Timmym czerwoną korbę i użyj jej na mechanizmie z lewej.
053
Wejdź chłopakiem do budynku, podnieś klucz i otwórz nim zamek na bramie.
Wyjście przez kuchnię
Po uzyskaniu kontroli nad bohaterami skieruj się w lewo i rzuć piłką Lex w tarczę przy wiatraku. Po scence kontynuuj marsz w lewo, potem w dół ekranu, a następnie w prawo. Po dotarciu do szafki wejdź do środka Timmym.
054
Po znalezieniu się po drugiej stronie kuchni, podejdź do kuchenki z lewej i przekręć kurki. Kiedy woda w garnku zacznie bulgotać, wynurzy się tarcza, w którą rzuć piłką Lex. Przejdź chłopakiem w prawo, potem w dół, a następnie w lewo, aż dotrzesz do wózka, który przestaw w górę. W ten sposób odblokujesz przejście dla Lex.
055
Podejdź dziewczyną do niebieskiego punktu z lewej, stań na nim, a potem zmień postać i wskocz Timmym na górę. Kiedy znajdziesz się na szafce przejdź szybem wentylacyjnym w prawo.
056
Zeskocz na dół i popchnij przed siebie wózek z lewej. Po odblokowaniu drogi dla Lex wyrusz nią w prawo i rzuć piłką w tarczę. Z klocków stwórz różowy drążek, na który wskocz dziewczyną, otwierając tym samym drzwi. Wejdź do środka Timmym i zniszcz dwa obiekty, z których złóż maszynę.
057
Po zamknięciu jednego dinozaura zacznij kierować się w lewo, równolegle do drugiego gada. Ten, co jakiś czas będziesz wystawiał swój łeb przez szafki. Nie przejmuj się tym i idź cały czas w lewo, aż do pomieszczenia wejdzie Alan. Złóż wtedy z klocków mechanizm i aktywuj go pchając zielony klocek maksymalnie w prawo.
058
Kiedy uporasz się z gadem przebiegnij szybko do pomieszczenia z lewej.
Sterownia
W nowej lokacji zniszcz biurko na prawo od drzwi i stwórz z klocków brakujący fragment podłogi. Następnie przepchnij generator z prawej, który zasili komputery. Skorzystaj z nich, po czym przeprowadzaj na ekranie kursor po wytyczonej ścieżce i wciśnij klawisz, jaki się pojawi.
059
Po załatwieniu sprawy z komputerami udaj się w lewo i podejdź do narożnika, gdzie znajduje się niskie przejście dla Timmy'ego. Kiedy z niego skorzysta znajdzie się w nowej lokacji. Udaj się w prawo i wejdź do ciemnego zaułka, gdzie zniszcz obiekt, po czym podnieś baterię elektryczną, którą umieść na ścianie z lewej strony korytarza.
060
Wróć do poprzedniej lokacji, zmień postać na Lex i skorzystaj z drugiego komputera. Tym razem czeka cię kilka minigier pamięciowych. Musisz najeżdżać kursorem na klocki i aktywować je w takiej samej kolejności, w jakiej będą podświetlane. Następnie podejdź do klocków z prawej i stwórz z nich drabinę, po której wejdź na górę.
061
Po scence trafisz do następnej części etapu.
Główna sala
Skieruj się na platformę z prawej i skorzystaj ze szpona Alana, aby przeciąć linę. Po zejściu na dół skieruj się w lewo i zniszcz klocki na prawdo od niskiego przejścia. Podle Ellie roślinę i poczekaj, aż zaplącze się wokół dinozaura, po czym skorzystaj z przejścia Timmym.
062
Po znalezieniu się za plecami dinozaura zniszcz kilka obiektów, a z klocków stwórz dla most pozostałych członków drużyny. Skorzystaj z Lex, aby wskoczyć na podwyższenie i zacznij iść po wąskiej kładce w lewo. Po upadku i scence zmień postać na T-reksa i zacznij wciskać klawisze, pojawiające się na ekranie.
Sequele, które nigdy nie powstałyCiąg dalszy nie nastąpił.Sequele, które nigdy nie powstały
063
Po pierwszej rundzie udaj się Alanem w lewo i przetnij szponem linę na prawo od ogłuszonego gada. Następnie kontynuuj pojedynek, jako dinozaur. Po drugiej rundzie przełącz się na Lex i rzuć piłką w tarczę z lewej. Potem czeka cię jeszcze jedna runda, jako gad, po której zadanie zakończy się.

Witamy w Świecie Jurajskim


Rejon badań nad raptorami
Aby rozpocząć pierwszą misję w nowej kampanii skieruj się na lotnisku ze śmigłowcem w prawo i wejdź do pociągu. Po otrzymaniu kontroli nad bohaterami (Owenem i Barrym) skieruj się w lewo i zniszcz stojące tu obiekty. Następnie stwórz z klocków zieloną ścianę, po której wejdź na górę Owenem.
064
Po znalezieniu się na górze skorzystaj z noża, aby przeciąć roślinę blokującą klatkę. Kiedy robotnik zniszcz ciężarówkę zejdź na dół i z części poskładaj wybieg dla świni. Podnieś Barrym leżący na ziemi przedmiot i zacznij iść po niebieskich śladach. Na końcu dotrzesz do miejsca, gdzie wykop klocki i stwórz z nich tort, którym zainteresuje się prosiak.
065
Wskocz na zwierzaka i skieruj się nim do stworzonego wcześniej obiektu. Kiedy świnia wejdzie do środka, użyj lassa Barry'ego na miejscu z tyłu i pociągnij ją do siebie. Po wystrzeleniu prosiaka wejdź na górę po drabinie z prawej. Kontynuuj, a po wejściu na pomost udaj się w prawo. Na miejscu skorzystaj z noża Owena, aby zwalić na ziemię reflektory z lewej i prawej strony, a Barrym rzuć liną z hakiem w punkt na środku.
066
Po zrzuceniu na dół trzech elementów stwórz z nich tarczę, w którą strzel karabinem Barry'ego. W ten sposób otworzysz kilka klatek z gadami, po czym przeniesiesz się w skórę jednego z nich. Podejdź zwierzakiem do dźwigni z lewej strony bramy na górze ekranu i przestaw ją. Po scence postąp tak jeszcze z jedną dźwignią.
067
Zmień postać na Barry'ego i strzel z karabinu w dwie podniesione przed chwilą tarcze. W ten sposób wypuścisz dinozaury na wolność.
Śladami raptorów
Kolejną część etapu zaczynasz z uciekinierami w postaci gadów. Przeskocz przez drzewo z prawej i kontynuuj w tamtym kierunku, aż natkniesz się na uciekającą świnię. Zniszcz okoliczne klocki i opony i stwórz z nich trampolinę, po której wskocz na metalowy podest.
068
Przejdź w prawo, zniszcz niebieską skrzynię na środku i stwórz z klocków poręcz. Oddal się nieco od niej, po czym wciśnij i przytrzymaj klawisz zdolności specjalnych. Namierz celownikiem drążek i wskocz na górę. Ruszaj przed siebie, po czym skręć w prawo.
069
Dotrzesz do miejsca z kamerą. Przejdź w prawo i zniszcz niebieskie skrzynie, a z klocków stwórz drążek. Wskocz na niego, a wyeliminujesz kamerę zamykającą dostęp do drążka z lewej. Skorzystaj z niego, żeby dostać się wyżej. Udaj się w prawo i zniszcz obiekt z żółtą tabliczką, po czym stwórz z klocków poręcz i pociągnij ją.
070
Przełącz się na drugiego dinozaura i przejdź w prawą stronę klatki. Przeciągnij drążek i stań po chwili na przycisku na ziemi z prawej. Wyjdź z klatki i podejdź do tortu, gdzie zacznij węszyć. Po chwili pojawi się zapach symbolizowany przez żółte kropki, prowadzące w prawo. Udaj się w ich kierunku, a dotrzesz do krzaków, z których wyskoczy świnia.
071
Kiedy zwierzak znów ci ucieknie, zbuduj z klocków przy przejściu z lewej drążek. Pociągnij go, a drugim dinozaurem wejdź na platformę z prawej. Wjedź na górę i pazurami zniszcz rośliny przy krawędzi. Po chwili dołączy do ciebie drugi gad. Skieruj się w prawo, podejdź jednym dinozaurem do drążka na lewo od bramy, a drugim zniszcz pojemnik z prawej i stwórz drugą poręcz, którą także pociągnij.
072
Po przejściu przez bramę skieruj się do ciasta z prawej, a potem po zapachu do krzaków z lewej. Po chwili uzyskasz kontrolę nad Owenem i Barrym. Tym pierwszym zacznij grzebać w odchodach z lewej strony lokacji. Z wyciągniętych klocków zbuduj mechanizm z mięsem, po czym strzel Barrym w tarczę na środku.
073
Podnieś z ziemi czerwoną korbę i udaj się z nią w górę ekranu, a konkretnie do mechanizmu z lewej. Pokręć korbą i wyjdź przez otwartą bramę.
Wybieg indominusa
Po scence trafisz do kolejnej części etapu. Wybierz z postaci nadzorcę Nicka i wejdź w interakcję z panelem z prawej. Na chwilę ekran zmieni barwy, po czym wysunie się mały komputer. Użyj go i wciśnij klawisze w takiej samej kolejności, jak zostaną pokazane.
074
Wejdź na górę i przejdź w prawo. Odnajdź dinozaurze odchody i przeszukaj je Owenem, po czym zbuduj z klocków przejście po ścianie, prowadzące w prawo. Następnie nożem pociachaj rośliny z lewej, dzięki czemu umożliwisz przejście dwóm pozostałym postaciom. Przejdź w prawo i napraw nadzorcą Nickiem niebieską pompę. Wskocz na przycisk na niej i przepompuj wodę.
075
Kiedy skończysz przeskocz po dwóch platformach na ląd z prawej. Po chwili dowiesz się, że poszukiwana bestia jest niedaleko. Skieruj się w prawo i paralizatorem Ellisa naładuj panel elektryczny. Po chwili dinozaur zaatakuje. Przełącz się na Owena i przytrzymaj klawisz akcji specjalnej, dzięki czemu stanie się niewidoczny. Przemknij wtedy w prawo, za bestią i przeszukaj odchody.
076
Ze znalezionych klocków stwórz króliczka. Następnie Nickiem włam się do komputera i ruszajcie w prawo, podnosząc po drodze bursztyn. Idź wzdłuż ściany do drugiego komputera, do którego też się włam Nickiem. Odblokujesz klocki, po których wdrap się na górę. Owenem przetnij linę, a z klocków stwórz mięso na linie. Wróć do lokacji z dinozaurem i włam się Nickiem do komputera na prawo od bramy.
99 gier RPG......które napisały historię gatunku99 gier RPG...
077
Po ucieczce z wybiegu czeka cię jeszcze obejrzenie końcowej sceny.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz