piątek, 28 sierpnia 2015

LEGO Jurassic World - Zaginiony Świat: Zwierzyna and Zaginiony Świat: Centrum komunikacyjne

Wyrusz wzdłuż drogi wytyczonej przez przezroczyste monety. Na jej końcu trafisz na pęknięty mur. Aby go przebić musisz skorzystać z pomocy dinozaura. Spójrz w prawo i przeszukaj odchody przy pomocy Sarah. Znajdziesz w nich księgę. Podnieś nią Rolandem i kieruj się po śladach do miejsca, gdzie wykop z ziemi banana. Podaruj go leżącemu w pobliżu dinozaurowi.
138
Teraz musisz zdobyć jeszcze loda i grzyba. Po drugiej stronie znajdziesz zasypaną jaskinię. Pozbądź się blokady korzystając z narzędzi Nicka, a potem wejdź do środka Ianem i podnieś lody, które daj zwierzakowi. Aby dostać się do grzyba musisz iść wzdłuż ściany skalnej, aż dotrzesz do białych kości. Zniszcz je, a potem stwórz katapultę. Wskocz na górę, zniszcz kilka grzybów i podnieś tego, który zostanie. Następnie zmień postać na triceratopsa i zniszcz nim mur.
139
Rusz przed siebie. Na końcu drogi zniszcz blokadę narzędziami Nicka i przeskocz przez drzewo. Kontynuuj, aż do namiotu w obozie, gdzie zacznie się misja.
Atak na obóz
Etap rozpocznie się od ucieczki przed rozwścieczonym dinozaurem. Nie jest to szczególnie wymagający fragment, bo tyranozaur nie będzie próbował jakoś szczególnie cię dopaść. Uważaj przede wszystkim na części drzew, o które możesz się potykać.
Wysoka trawa
W drugiej części etapu udajcie się w prawo. Zanurkuj Sarah w odchodach, a ze znalezionych klocków stwórz kosiarkę, którą przejedź po roślinach z prawej. Ruszaj dalej odpierając po drodze ataki dinozaurów. W pewnej chwili dotrzecie do brązowych klocków, które zniszcz Nickiem. Wejdź do wnętrza konaru i ruszaj w prawo.
140
W pewnej chwili natkniesz się na powalone drzewo. Prześlizgnij się pod nim Kelly, zniszcz opakowania i stwórz z nich podnośnik, który obsłuż korbą. Kontynuuj w prawo, otwierając po drodze Nickiem pudło. W pewnej chwili trafisz na człowieka atakowanego przez dinozaura. Stań Sarah na wyznaczonym miejscu i zrób kilka fotek.
141
W ten sposób uratujesz człowieka. Ruszaj w prawo, gdzie na skrzyżowaniu natkniesz się na kolejną dwójkę w tarapatach. Skieruj się na górę ekranu i przetrząśnij odchody Sarah. Z klocków stwórz samochodzik, który odwróci uwagę gadów. Wyrusz wtedy w prawo. Podejdź do auta i zbij szyby krzykiem Kelly. Z klocków stwórz wieżę, do której podejdzie następny dinozaur.
Kolekcjonerskie perełkiCenne i rzadkie egzemplarze gier wideo.Kolekcjonerskie perełki
142
Zacznij iść wtedy w górę ekranu i zrób Nickiem zdjęcie w miejscu, gdzie gad atakuje człowieka. Kontynuuj, aż do końca drogi, gdzie etap się zakończy.

Zaginiony Świat: Centrum komunikacyjne

Skieruj się w stronę bramy. Z prawej strony znajduje się stróżówka. Zniszcz niebieskie szyby krzykiem Kelly, po czym wejdź do środka i przy pomocy korby otwórz bramę. Przejdź przez nią i rozpocznij etap.
Ośrodek
Udaj się w prawo i zniszcz obiekt przy ścianie, po czym poskładaj z klocków drążek. Wskocz na niego którąś z dziewczyn. Rusz wzdłuż drogi. Z lewej strony znajdują się odchody, w które wskocz Sarah. Podnieś czerwony hak i skieruj się z nim do auta przy bramie. Zamontuj hak na przedzie auta, po czym przeciągnij linkę do bramy. Wróć do auta i kopnij w zwijarkę.
143
Kiedy do grupy dołączy Nick skierujcie się wzdłuż ścieżki. Z garażu wybiegnie kilka małych dinozaurów, które zabij. Potem wejdź do garażu Nickiem i odpal generator z prawej. Kiedy platforma z autem pojedzie w górę, przejdź przez stworzone na dole przejście i udaj się w lewo.
144
Zniszcz szybę krzykiem Kelly, wejdź do budynku i zniszcz okoliczne obiekty. Stwórz z nich brakującą część generatora, po czym uruchom go. Wyjdź na zewnątrz i podejdź do automatu z paliwem, po czym przeciągnij wąż do auta z lewej.
145
Następnie wejdź do pojazdu, a po krótkiej przejażdżce zniszcz palety oparte o ścianę z prawej i wejdź do wieży.
Wieża radiowa
Skieruj się w lewo, a kiedy zaatakuje was dinozaur, stań na wyznaczonym miejscu Sarah i zrób mu kilka zdjęć. Podejdź do kościotrupa w narożniku i podnieś leżący przy nim klucz. Użyj go na kłódce wiszącej na mechanizmie z prawej strony. Zniszcz szybę krzykiem Kelly, a z kolorowych klocków stwórz dwie ściany, po których wskocz na górę.
146
Udaj się w lewo i kopnij obiekt przy krawędzi, po czym zacznij iść w prawo po cienkiej kładce. Przeskocz na łańcuch, zmień postać i przejdź na drugą stronę. Kopnij w ścianę, odeprzyj atak dinozaura, po czym zrzuć na dół drabinę i ustaw się na przycisku na ziemi na górze ekranu. Następnie drugą postacią wskocz na górę. Z klocków, które spadną zbuduj rurę. Wejdź po niej na górę, przeskocz na drążek z lewej, a potem kontynuuj w tamtym kierunku.
147
Kiedy pojawi się dinozaur stań Sarah na niebieskim obszarze i zrób mu kilka zdjęć. W ten sposób odblokujesz sobie drogę. Zniszcz obiekty z klocków i zbuduj trampolinę, dzięki której dostań się na górę, gdzie odeprzyj atak dinozaura. Przejdź w prawo i po drążkach dostań się do kolorowej ściany. Wskocz na górę i zniszcz szybę krzykiem Kelly.
148
Z klocków stwórz brakujący element na platformę na dole ekranu, po czym wyrusz w lewo. Zrób zdjęcie dinozaurowi, po czym z klocków stwórz przycisk i wciśnij go. Wtedy platforma zacznie zjeżdżać na dół.
Dachy
W nowej lokacji udaj się w prawo i zjedź na dół po linie. Zeskocz na niższe piętro z lewej i zniszcz obiekty na górze ekranu, po czym z klocków zbuduj słupy i przeskocz po nich na lewą stronę. Kontynuuj marsz w tym kierunku, aż dotrzesz do drabiny, po której zacznij wchodzić na górę. Kiedy pojawi się dinozaur wciskaj pojawiające się ekranie klawisze do momentu, aż spadnie.
Najlepsze strzelankiDla każdego coś fajnego.Najlepsze strzelanki
149
Wskocz na dach, zniszcz antenę z prawej i podnieś czerwoną korbę. Użyj jej na mechanizmie, a po stworzeniu trampoliny odbij się od niej, aby dostać się do liny. Zjedź po niej na drugi budynek i udaj się do śmigłowca z prawej.